woensdag 17 februari 2010

Stukje vliegen???


Vandaag maar eens met de fantasie stempels bezig gegaan. Al heel lang wou ik iets maken, op deze manier. Ideetjes genoeg maar kwam er niet van.

Nu dan de fantasy world van fenny. Een vliegende vis met een zeermeermin erop, lucht zelf gemaakt met tissue. Bergen en water zijn wel stempels, de rest van het water heb ik ook zelf bewerkt. Zo ook het eilandje, ik wou niet allemaal zee. Stammen daarop, met aparte takken die ik iets vrolijker heb gemaakt. Je ziet het niet zo duidelijk maar overal rode stippen, appeltjes? Orka's zwemmen er ook, vandaar dat die kleine zeemeermin zich ook iets verscholen houdt achter de rots.
Dan de lelies, die vond ik zelf een prachtige opvulling geven en zo ook de sprieten. Ook in het water heb ik wat gras gestempeld, een mooie stempel die al een weerkaatsing weergeeft in het water.
Stempels zijn van Stampscapes, Beeswax en Stempelwinkel. Ummen zijn onbekend, orka's en lelies dus.
Ook deze keer is het een A4 geworden.

1 opmerking:

Elizabeth zei

Fenny, wat heb je nu weer voor schitterends gemaakt?? Echt grandioos en wat een idee.