woensdag 6 oktober 2010

Never more.......

Alvast in de stemming voor Halloween?? Geen idee maar ik had deze nieuwe mooie skelet gekocht en nix mee gedaan, ook niet met het kooitje.....Daarom aan de slag en ik vond de tekst die van Poe sheet komt er wel goed bij passen. De bosjes die je ziet is potpourri, gekocht om het hartje voor Marjo mee te versieren maar natuurlijk veel overgehouden. Vogeltje heeft nu zelf de sleutel om zijn nek en zegt: Never more.......in die kooi.
En omdat dit ook een beetje scenery is heb ik hem hier ook maar ingezet.

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow scaryyyy fenny.
maar wel heel leuk.

groetjes karin

Paulien zei

Hey Fenny, dit is super grizzly...erg leuk dus!!!!!

Elizabeth zei

Schitterende scarry kaart!! Prachtig gedaan.

KarinsArtScrap zei

hallo fenny

ik heb en award op mijn blog staan voor je ik hoop dat je het leuk vind.