woensdag 24 november 2010

sneeuw.......

Vandaag mochten we op onze buurkindertjes passen, toevallig waren wij hier in ons huis. We hebben, zoals velen weten, veel huizen jaja op rubber dat wel....Maar onze buurkinderkes ja die willen naar buiten nauturlijk: in de sneeuw spelen..getsie nog aan toe, net bekomen van baggeren bij Marietje nu dit maar oké naar buiten dus. Oo deze keer wel in spijkerbroek, ja zeker met een thermo onderbroek eronder...!! Mijn echte genoot die had het pad schoongemaakt dus later werden de jochies slimmer, ze gingen in de sneeuw met de slee, nee niet gezegd zelf uitvinden is het motto hieroo. Tsja en dan die huisdieren, ja zeker die moesten ook mee. Dikke kat zit narrig te kijken, sokken vergeten aan te trekken.....nu ligt hij zo hard te spinnen op de verwarming dat de buren hem wel kunnen horen denk ik. Maakt nix uit. En wij hebben die mooie, grote schildpad: Het is een koperloper, in het latijn is het Qielsdesi.....niet gedacht zeker dat ik dit wist: mooi wel...!!!
Toch viel me iets op; jongetje en meisje op de schouders lijken heel veel op de buurman, mijnen echte genoot dus..effies DNA testje doen??

Goed genoeg hierover, de jongetjes met slee en man met kind zijn van Home Impressions.
De huisjes zijn van Stamping Sensations.
Beide merken te koop bij KiCoStamps.

4 opmerkingen:

Myriame zei

Prachtig winterlandschap, daar kijk ik al weer naar uit!!!

Elizabeth zei

Schitterend wintertafreel!! Prachtige combinatie en je verhaal is ook weer erg mooi.

KarinsArtScrap zei

wow fenny dit tafereeltje vind ik geweldig, heel mooi ingekleurd.

groetjes karin

Take care and STAY POSITIVE! Trena zei

Great sky Fenny! Your coloring is lovely and warm in a cold scene. :o)
I'm am enjoying your art work!

Take care and STAY POSITIVE!