woensdag 1 februari 2012

Natuur

Omdat ik Anja van Gent de kaart had gezonden voor Kerst werd gepubliceerd vond Anja dat ik die kaart dan ook terug moest hebben. En dat vond ik heel, heel lief van haar dus een andere scenery voor haar gemaakt. Ze vond 'Natuur' mooi maar ja wat is voor iemand natuur. Haar omschrijving was dan ook: een huis, bomen, water, giraffen enz. Dus zoveel mogelijk aan die wensen voldaan. Een huisje wat mooi in de vrije natuur staat. Bomen genoeg en een meertje. Maar op achtergrond ook hertjes gestempeld, de kleine dronken dus heb ik een soort klein stroompje gemaakt naar het meertje om ietsjes meer verbinding te krijgen met water. De giraffe 2x gestempeld, en ze lijken weer verliefd...! Zon is ook aanwezig, lekker warm dus. Ooo ja en die schildpad, vond ik zo lief en vulde leuk op ook dus mocht hij ook mee naar Anja.

Wolken, zon,vogeltjes, huisje met bomen, tak en bomen op de achtergrond zijn van Stampscapes
Hertjes zijn (volgens mij) van Stampinback
Meertje is van Beeswax
Paadje, gras en schildpad is van De Stempelwinkel
Giraffe is een onbekende um

Gestempeld met Stazon en Distress.
Ingekleurd met Distress en Adirondack markers.

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtig landschapje.

groetjes karin

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Volgens mij was ik deze al over de groep tegengekomen, maar wil nog wel een keer zeggen, dat ik het prachtig vind!

groetjes, Alie :-)

Elizabeth zei

Schitterende creatie!! Prachtig met al die dieren.