woensdag 1 mei 2013

Een scenery gemaakt voor Myriame, ze houdt van natuur wat betekent: Bergen, waterval, meertje en een boom of meerdere. En ook een lucht waar ze heerlijk bij weg kan dromen. Daarom deze scenery gemaakt, zoveel mogelijk aan haar wensen tegemoet gekomen en gelukkig: Ze vindt het een hele mooie scenery, ook de lucht vond ze geweldig. Dat is een zonsopkomst die ik zo heb gezien op het internet en wou ik namaken natuurlijk.
Waterval heb ik wit gemaakt met een Posca pen, later over laten gaan in mooi helder blauw water. Toch ook in de rechterhoek een boomstronk nog gedaan om iets op te vullen.
Bergen, bomen.sprieten en takken in de lucht zijn van Stampscapes
Meertje is van Beeswax
Boomstronk is van de Stempelwinkel

1 opmerking:

Myriame zei

En ik ben de gelukkige die dit moois heeft ontvangen, een prachtige scenery waar ik gewoon kan bij wegdromen.
En die hemel... die is o zo mooi.
Dank je wel Fenny het is een echte beauty!!