donderdag 12 november 2009

Groot Project


Dit is een update van mijn echte grote scenery. Deze is 50x35 cm dus ja zeker groot.
Eerst heb ik maar eens goed gekeken waar en hoe ik alles wou hebben, daarna natuurlijk gestempeld. Toen even laten liggen daarna nog meer erbij. Omdat er een meer is ja dan moet het water ook ergens vandaan komen. Zelf heb ik dan ook kleine watervalletjes gemaakt in de grotere bergen erachter. En ooo nee lang alles is nog niet zo ingekleurd zoals het moet. Ook dit is een soort opzet. Lucht zal nog meer kleur krijgen, misschien het water ook nog enz. Het wordt afgewisseld met groen, waar plantjes groeien, zand waar kinderen speln. Huisjes zie je nu niet zo goed meer, dat komt na het inkleuren wel weer. Laantje links heb ik een doodlopend laantje van gemaakt: vrijerslaantje..! Palmen zijn voor een gedeelte ook ingekleurd, yep weer stuk voor stuk....
De rotsen midden in he water zijn en met zand en gewoon grijs. Vandaar de kleurverschillen. Ik zal er nog veel aan moeten doen, maar ach zo nu en dan een stuk dat komt het vast een keer af.....

1 opmerking:

Elizabeth zei

Fenny, de opzet is al schitterend!!
Ik hoop, dat je het ook laat zien als het helemaal klaar is, want het wordt volgens mij echt schitterend en dan ook nog zo groot.