dinsdag 17 november 2009

Nieuwe update grote scenery


Weer iets meer ingekleurd, lucht ook meer kleur gegeven. Alleen aan de linkerkant niet zo goed te zien.
De huisjes nu wel, daken fel geel gemaakt en de rest met Adriondack Terra Cotta. Ook de paden zijn gekleurd, rotsen met bloemen ook en overgang van groen naar "zand" is klaar. Wat je niet ziet is dat ik ook een donkere rand heb gemaakt tussen zand en groen. Stippeltjes zijn ook niet te zien, allemaal op het zand. Tsja er wordt wel op gelopen natuurlijk. Misschien lijkt het midden nu "kaal". Maar ik moet alle mensen en kinderen nog inkleuren, die krijgen bij mij altijd een veelkleurig gewaad aan. Ook in het midden op het water is het bootje, moet wel goed uitkomen. Dus ga ik eerst de mensen inkleuren, bootje ook en als het dan nog te kaal is dan ik er altijd nog wel iets bij doen. Ik vond zelfs speelgoed voor op het strand.....

Geen opmerkingen: