maandag 26 juli 2010

Meer Palm Beach



Iemand uit Deventer heeft binnenkort vakantie, wou die wel op Palm Beach doorbrengen bij mij. Maar ze wou toch ook wel iets erbij. Iets erbij?? Ja een lekker ding, mailde ze. Toe maar zeg, dus eerst een lekker ding gezocht en gevonden. Maar ja ik heb tot nu toe maar 1 stoel dus wat nu? Gewoon nog wat centjes ergens vandaan plukken, privé jet pakken en naar Nederland gevlogen. Daar zag ik een prachtige sofa, geljik ook maar gekocht. Alleen.....iets hard aan de billen om er zo op te zitten. Oude jurken uit elkaar gehaald en daar kussentjes van gemaakt. Zo dat is voor elkaar. Maar ik heb ook een klein stukkie strand, 'ochtends vroeg heerlijk even zwemmen. Het lekker ding wat al op weg naar het water, zonder kleren want dat vond hij maar niets..Mag van mij hoor.

Sofa is van Serendipity- KiCoStamps

Bijna alles is ingekleurd met Distress, behalve de bloemen op het tafeltje en ook de kussens, die heb ik met mijn markers ingekleurd.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Zowel deze als je vorige zijn weer schitterende creaties!!

KarinsArtScrap zei

hallo weer

nou ik zie dat je een bank erbij hebt gezet dus ik kan zo komen over vliegen, je hebt tenslotte plaats nu en die man wil je die ook delen?hahahahahahahahha
nou je hebt er weer iets heel moois van gemaakt, geweldig.


groetjes karin