woensdag 28 juli 2010

Paarden



Deze kaart speciaal voor Netty gemaakt. Zij wou graag paarden in een landschap, dat is dus geen probleem. Maar ja toen ze die mooie stoel zag mailde ze me: Ooo die mag je ook wel bij mij in de tuin zetten. Ja waarom dan ook niet, gelijk een stoel erbij gezet. Deze keer wel in een andere kleur en nu kan Netty heerlijk zitten te genieten van haar paarden, omgeving en ook het huisje. Want ja soms gaat het regenen dan wil je toch wel even schuilen, daarom gelijk ook maar onderdak erbij.

Deze keer een A4 gemaakt, mooi ruimte voor alles...

Paarden zijn onbekende ummen.
Bomen met heuvels en huis zijn van Stampscapes
De mooie stoel is van Serendipity - KiCoStamps

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

wel fenny je hebt weer een mooie creatie neergezet
het is een heel mooi landschap met die paarden, ja en die stoel zou ik ook wel willen als ik in mijn achtertuin wil gaan zitten.



groetjes van karin