maandag 1 augustus 2011

Out of this world

Een tjidje terug heb ik alle afleveringen gezien van SG1, ik vond dat zo mooi dat ik ze heb geschreven en gevraagd of ik niet een keertje mee kon. Oo ja hoor dat kon wel, geen probleem. Dus op naar de Stargate, pak aan en ja toen door die Gate. Vond ik eng, een beetje wel ja. Maar ik moest echt als eerste, ik wou mee dus dan de sprong maar wagen? Gedaan en toen ik mijn ogen opende zag ik dit.....Lieve hemel ik schrok me te pletter. Dier/mensen of mens/dieren?? Ik zou al terug springen maar te laat: het team stond al achter me en lachte zeer luid en zeer duidelijk. Want natuurlijk waren zij hier al eerder geweest, hadden dit ook met opzet gekozen. Dus daar stond ik als klein mensje tegen die hele grote beer aan te kijken want die begon als eerste te praten. Heel lief, ze vroeg mijn naam, waar ik vandaan kwam en of dit mijn eerste trip was en ga maar door. Heel braaf beantwoorde ik alle vragen want ja het koppie was heel lief, beer bleef indrukwekkend. Tot......de giraffe begon met de vraag: Wil je een bakkie koffie? Ooo, zeker weten heel erg graag, zei ik. Dus zijn we de heuvel op geklomen en daarachter lag hun stadje wat ik een volgende keer erbij zal doen want natuurlijk is dat ook weer apart. Zo ook hun "buren", die leven op die kleine planeet en ze kunnen het heel goed met elkaar vinden. En ja ook op die maan daar leven ....ehh deze mensen/dieren. Ja daar ben ik wel geweest maar eventjes want we moesten weer terug. En ook al staan die manen hoog aan de hemel: Het wordt er nooit donker, lucht blijft atlijd zo rood en dat vond ik zo mooi, kon het niet laten om dat na te maken. Dus als ze er nog eens naar toe gaan, jahaa dan mag ik mee.....!

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

heel apart scenery maar een leuk kaartje fenny.

groetjes karin