zaterdag 6 maart 2010

Binnenkort feest


Ja zeker hebben we binnenkort feest want de dochter van de koning gaat trouwen. Velen vroegen zich af in welke buurt ik dan woonde, nadat ze mijn "buren" hadden gezien...Wel dit is ook een gedeelte, hier wonen ze nog in kastelen maar ook in die periode.
Dus deze lieftallige prinses wordt uitgehuwelijkt, ehh denkt paps, mooi niet hoor dit heeft ze samen met die prins bedacht....!! Jaja, wij dames zijn nog niet zo dom...
Zes ridders gaan op weg om de schriftelijke toestemming te brengen naar de prins, die een " heuveltje" verderop woont. Lansen hebben een speicale kleur vlag: goed teken vlag. Pa staat er heel tevreden bij, dochter lief wendt haar hoofd maar zedig af want een vette glimlach zou pa wel eens aan het denken kunnen zetten. En het geheimpie houdt ze liever voor zich...
De ridders moeten voor zonsondergang het bericht hebben afgeleverd, dus aan huppelen kan geen kwaad..!
Kasteel + ridders + koning en prinses + gras zijn van De Stempelwinkel.
Kasteel op de heuvel is van Cherry Pie.
Water is van Beeswax.
Lucht is van mij, waar ik eerst niet zo heel tevreden over was maar veel waren dat oneens met me, een mooie zonsondergang en ja het lijkt er wel iets op.....
En ook dit is een A4 geworden.

1 opmerking:

Cherry Pie zei

The castle up on the hill is by Cherry Pie
www.cherrypieartstamps.com