dinsdag 2 maart 2010

Trammelant in huwelijks land


Toen ik afgelopen zondag even wou genieten van de zonsopkomst zag ik dit....Onze buurman helemaal bloot op een stapeltje rotsen, buuf was er ook maar keek echt niet naar hem om. Ik ben maar even naar de buurman gegaan en gevraagd wat er aan de hand was.
Ooo, buuf, zei hij, ik ben er zo uitgekieperd. Zaterdagavond even stappen met mijn vrienden en ja je weet hoe dat gaat. Ooo zeker weet ik dat: Heel laat thuis en mooi dronken. Dus daar zaten ze dan. Maar onze "buurt-relatie-bemiddelaar" was er ook al, normaal heeft hij een slakkengang maar volgens mij is hij mee geweest met stappen...! Mooi in de buurt gebleven dus. Het gesprek is voorbij, hij gaat weer maar ..Amor vliegt al rond. Zo is er ook Gentleman Jim, hoedje af natuurlijk. Even voor de zekerheid dat alles netjes blijft. En volgens mij hebben die pijltjes doel getroffen want niet lang erna kwam de buuf met een grote deken en ging ze samen met buurman naar binnen. Happy end dus.
Stempels:
Slak met kikker, fairie, Gentleman Jim en gras: De Stempelwinkel.
Sad man, oog van Dali en cherub zijn van Cherry Pie.
Bomen zijn overgenomen um: onbekend
Boomstammen en rotsen: Stampscapes.
Kaart is een A4 geworden.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende creatie en je verhaal erbij is ook weer prachtig om te lezen!!

Cherry Pie zei

You do lovely scenes!
The sad man, Dali eye and cherub are by Cherry Pie (not de Stempelwinkel)