zondag 24 april 2011

Modderbad.......

Oo heerlijk weertje is het, lekker warm maar soms zo in de tuin toch effies te warm hoor. Dus ga ik dan naar een favoriet plekkie, oké niet druk want niet veel mensen vinden het er heel gezellig maar ik wel....Juist die rust en omgeving doen me goed en als het kan, ja dan ga ik ook even het water in.


Nehee het water is niet zo heel schoon maar ach we hebben een douche thuis dus wat let me.

Een A5, een soort lekker modder-moeras. En laat zo'n modderbad nog eens heel goed zijn tegen rimpels ook, dus modderdeflodder ik daar dan ook heerlijk rond en praat wat met die grote kikker. Zeker is er wel eens "wat" gevaar maar die kikker let heel erg goed op en als hij dan ook kwaakt als een mafkees dan maak ik dat ik wegkom. Doe je dat niet......wel het resultaat is duidelijk denk ik?? Alleen die spinnen, ja daar moet ik nog steeds aan wennen maar ze blijven heerlijk zitten waar ze zitten dus tot nu toe: geen gedoe met die dingen.


En mijn rimpels?? Bijna niet meer te zien.....haha, door al die modder denk ik.

Geen opmerkingen: