woensdag 16 november 2011

Kerst ronde stans


Nog een kleine scenery gemaakt, alles lag al te wachten dus...weer aan de slag. En ja het is ook wel weer gelukt maar ik weet zeker dat dit niet mijn favoriete wordt. Jammer want ik dacht dat ik op deze manier veel meer kon maken en ook meer kon verzenden. Er is wel een andere manier, een snelle, alleen ja dan krijg je vaak alleen maar luchten, bomen, takken enz. Ook dat ga ik wel proberen, misschien ligt me dat wel beter.


Weer met bruin ...bruine kerst?? Nee dan liever een witte en dat is dit zeker wel. Nu heb ik het wel laten sneeuwen, had ook meer ruimte en ja is wel leuk. Verder nog een boompje naast het huisje en een paadje erbij. En ja natuurlijk wil mijn hondje ook mee naar buiten, ik vond het te koud voor hem maar nee hoor: Ik WIL mee. Dus een paar sokken van mij gepakt, die om zijn oortjes gedaan....Een heel klein sjaaltje vond ik nog, kon ook wel om. Hij vond alles goed, als hij maar mee mocht naar buiten. Nu zie ik dat ik hem ook maar laarsjes aan moet doen want ja hij heeft natuurlijk door de sneeuw lopen dollen, helemaal witte pootjes. En het paadje is redelijk schoon, nehee niet door mij maar door mijn hussie gedaan.


Achtergrond wat sterretjes, tekst en een lintje, daarna weer donkerder cardstock.


Ja gepriegel is het wel maar ach als ik dit zo zie ben ik toch wel tevreden. Ooo ja en natuurlijk is die sneeuw ook weer gedaan met de uni-Posca marker. De witte......hahaha.

Huisje op de rotsen is van Stampscapes
Boom naast het huisje is van Stampinback
Paadje is van De Stempelwinkel
Hondje is van ...mij, dus onbekend merk.

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtige kerst scenery fenny.

groetjes karin

Mariƫtte zei

Vind het een hele kunst hoor Fenny dat jij het ook op zo'n klein stukje papier voor elkaar krijgt :-)

Hetty zei

Prachtig Fenny!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Het verhaal en de kaarten zijn weer heel leuk Fenny!

groetjes, Alie :-)