woensdag 9 november 2011

Opera.....

Inderdaad "oeps" want mijn oudste broer nodigde me uit voor een avondje uit. Een hapje eten, dan naar de opera en dan nog ergens een borreltje. Maar hij had ook een date, of ik dat erg vond?? Nee hoor, neem ook die dame maar mee, zei ik. Weer op zijn geliefde plekje afgesproken, in het bos bij die rotsen en wowieee toen we daar aan kwamen schrok hij zich weer alle kleuren van de regenboog.

Want ooo boy, er waren 2 vrouwen die op hem zaten en stonden te wachten. Dus met een bloedgang wou hij er vandoor gaan maar vergat helemaal dat die auto nog in de achteruit stond. Bengggggg, weer tegen de rotsen...hahaha, net auto gemaakt en ja hoor meneer deed weer hetzelfde. Dus rolden er al tranen van het lachen over mijn wangen, want die auto was op dat moment niet zijn grootste probleem. HOE praat ik me hieruit? Eerst wou hij mij een smoesje laten vertellen, mooi niet gedaan want ooo ja het is een lieverd maar hij knapt deze zaakjes zelf maar mooi op. Alleen....de ene dame ja die had het al door, ze ging er dan ook zelf vandoor.



Wij uit de auto, ik ben achter de rotsen gaan zitten want ik wou nix missen maar er ook niet bij zijn natuurlijk. Ik zal het laten zien:

Volle maan en er stond ook nog eens een picknick mand, dus dacht die dame die er zo heel gracieus bij ligt: Picknicken bij volle maan en die lieverd heeft al een mand met lekkers klaar gezet. Oo ja had hij zeker ook gedaan, het is een romanticus maar tsja ook wat vergeetachtig. Dus liep hij eerst maar een stukje om even bij te komen en ging toen met een rotgang achter die weglopende dame aan. Hij heeft een tijd met haar gesproken en haar natuurlijk een heel aannemelijk verhaaltje verteld (haha zit in de familie denk ik). Want ook met de dame die zijn liefdesbrieven ligt te lezen ook gesproken en later waren we op weg.

Heerlijk gegeten, mooie opera en later nog even een borreltje gehaald. Maar ik ben toch met een taxi naar huis gegaan, wou het niet allemaal meemaken want ooo zeker moest hij nog heel veel uitleggen. Oo dat zit goed hoor want daar heeft hij zeker ook weer heel iets leuks op bedacht. Want ja verhaaltjes kan je van onze familie zeker verwachten. Nee ik heb hem nog niet gesproken en dan weet ik nog niet eens of hij wel mij de exacte uitleg zal geven. Maakt ook niets uit, het is zijn leven maar wel een heel apart leven waar ook wij zo nu en dan lekker meegenieten.

Lucht, grote rotsen en die kleine struikjes aan de zijkanten zijn van Stampscapes
Bomen met roten, auto, weg rennende dame, liggende dame, brieven en man zijn van Stampinback. Alhoewel de liggende dame ook wordt verkocht door de Stempelwinkel.
Gras is ook van de Stempelwinkel
Kleine rotsen met bloemen zijn onbekende ummen

Gestempeld met Stazon Jet Black en ingekleurd met Distress, veel kleuren die ik niet allemaal meer weet. Maar in de lucht toch ook met Stains gewerkt, witte want die witte “vegen” heb ik daarmee gemaakt. Niet teveel omdat het juist donker moest blijven. En ook het groen is ingekleurd met Distress Stains, kleur Peeled Paint.


Kaart is een A4 geworden.

Geen opmerkingen: